Alla inlägg den 19 februari 2012

Av telefoneramera - 19 februari 2012 17:02

Halloj på er igen, inte mycket att berätta mer än att jobbet snurrar på som vanligt och jag stormtrivs fortfarande. Har haft en händelserik helg med massa stohej alltifrån inflyttningsfest för våra nya grannar i fredags till teambuildingaktivitet på spa igår lördags till att nu göra alla måsten som står på söndagens schema. Har kommit långt med städning och tvättning eftersom söndagskvällarna brukar ju gå åt till en god middag och en film el liknande.Kul sak som jag i alla fall vill nämna är att min teleoperatör ringia höll måttet igen, och den andra räkningen va också en stor skillnad från den jag hade tidigre hos tele2. Tror detta beror på att jag ringer en hel del utomlands till mina släktingar och har ett extra paket påkopplat som ringia tillhandahöll när de ringde upp mig. Så jag är fortfarande riktigt nöjd med dem.En annan sak som hände är att jag håller på att kolla på ny bil då den vi har nu sjunger på sista versen, det står än sålänge mellan audi och bmw. Då jag alltid gillat tyska bilar, men eftersom jag inte är super kunnig på bilar, får ni gärna ge mig lte tips och råd om era egna erfarenheter fårn dessa märken. Jag kommer köpa beggat, och har en budget på ca 200 000. 


Ha en trevlig söndag nu till er alla,


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards